vart är sara? :)

här är jag! :) nä, jag har inte gått och dött, haha! jag har bara tagit en långsemester från bloggandet! men nu är jag tillbaka!
några har saknat mig iaf, iag tröttnat på bonde gänget! ;)

vad kan vara bättre med att börja med en bild på mina älsklingar som jag tog för en timme sen!


så fina!


ja herregud, har ju hänt en massa sen sist!
behöver ju inte ta allt idag!
men det absolut roligaste som har hänt var när vi var på ultraljud förra veckan och fick se våran bebis!
lägger upp en bild senare! :)


lovar att jag ska uppdatera mig mera nu! ska inte försvinna, men nu ska jag softa i soffan..

TJING!


Kommentarer
Postat av: sandra

yes mera updates! må väl gumman!

2009-11-13 @ 14:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0