mysdag.

ja, det har det verkligen varit! jag & seline hämtade morfar på tågstationen vid 10. var 2 mån sen vi såg honom! måste ses mera!
vi stack hem och fikade lite sen åkte vi till tuna park och småhandlade lite.. eller pappa handlade lite åt mig och seline :) <3
seline fick en söt katt som gick och mjauade som hon fastande för på en gång inne på leksaksaffären!
det är så skönt att strosa runt där på  söndagar, dom har så god mat där också! :)


kom nyss hem från johans syster som har flyttat ut på landet, det var mysigt. fikade lite och pratade massa med skit.

jag lovade ju att jag skulle lägga upp lite bilder på 80 tals festen, gör det senare ikväll förmodligen.
ska ta en promenix nu!

hej svejs så länge!



glömde tyvärr ta kort idag så det fick bli en gammal bild på seline och morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0