giva mig sommar, nu!

fan. november måste vara den deppigaste månaden på året. håller ni inte med?
varje år är jag så här, helt seg och trött.. känns som jag kan sova dygnet runt. kommer ihåg när jag bodde hemma, jag gick och la mig direkt efter skolan och sov till dagen efter!
för en gångs skull har jag tagit semester i nov! yes, bara 2 arbetsdagar kvar sen är det semester i 2 veckor! IIIIH! jag längtar! bara koppla av.. ta promenader, dricka te och mysa med seline, MASSOR!
en till som har semester är mammas pojkvän och hans dotter med familj. dom åkte till thailand häromdagen, ÄR INTE ALLS AVUNDSJUK! NÄNÄ!
vi får väll ta det när ungarna är lite större som älsklingen brukar säga, han har väll rätt! :)

idag har vi myst en del.. vi klev upp runt 7. jag fick ett ryck (som vanligt) med att städa hela övervåningen.. damsög, moppade, dammade.. ja, jag vet! jag är inte normal! :) blev jätte sugen på att julpynta också men jag sket it! johan hade mördat mig, haha!
sen badade jag och lillgumman. hon tycker det är så roligt!


baby.


vad skulle jag göra utan dig..

 

vill spela kort nu.. ska flirta lite med johan ;)




Kommentarer
Postat av: Angelica

Sötare unge finns inte!!! :D

2009-11-19 @ 20:53:31
Postat av: Sara

nä jag vet! :)

2009-11-20 @ 08:31:02
Postat av: Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Åhh va stor hon blivit :) sååå söt .

2009-11-21 @ 15:10:58
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0